Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

23+1 λόγοι που δεν γουστάρω τη Χρυσή Αυγή και κάθε άλλη ναζιστική συμμορία!

1. Γιατί δεν μ’ αρέσει να με διατάζουνε.

2. Γιατί οι παππούδες μου ήταν μετανάστες και ένιωσαν τον ρατσισμό στο πετσί τους.

3. Γιατί σήμερα χιλιάδες νέοι φεύγουν από την Ελλάδα για άλλες χώρες και αύριο κι εγώ μπορεί να βρεθώ μετανάστης.

4. Γιατί δεν είμαι τσιράκι των μπάτσων.

5. Γιατί δεν χτυπάω ανυπεράσπιστους. Είμαι τσαμπουκάς με τους δυνατούς, όχι τους αδύναμους.


6. Γιατί καταλαβαίνω ότι με τις ψευτοφιλανθρωπίες που οργανώνουν οι νοσταλγοί του Χίτλερ, εξαγοράζουν την ψήφο μας και δε λύνουν κανένα πρόβλημά μας.

7. Γιατί εχθροί μου είναι οι τραπεζίτες και οι βιομήχανοι που εκμεταλλεύονται τους γονείς μου, όχι οι μετανάστες.

8. Γιατί έχω άποψη και δεν ακολουθώ τυφλά τη μόδα των φουσκωτών με τις καράφλες. Δεν είμαι ένας ηλίθιος/α που δεν μπορεί να σκεφτεί και να μιλήσει.

9. Γιατί δεν έχω κόμπλεξ με τις κοπέλες, ούτε θέλω να φοβούνται ότι θα τις δείρω.

10. Γιατί οι ναζήδες δουλεύουν για τα αφεντικά, μαζί με την κυβέρνηση, και κοροϊδεύουν τους εργαζόμενους με ψέματα.

11. Γιατί ο Χίτλερ ήταν ένας δολοφόνος που προκάλεσε 50 εκατομμύρια νεκρούς κι όχι μια «παρεξηγημένη» προσωπικότητα της ιστορίας, όπως λένε τα χρυσαύγουλα.

12. Γιατί έχω αξιοπρέπεια και δεν γονατίζω στους φύρερ.

13. Γιατί οι ναζήδες σκότωσαν τους προγόνους μου και κατέστρεψαν τη χώρα μου.

14. Γιατί έχω συμμαθητές από άλλες χώρες και ξέρω πώς έφυγαν από την χώρα τους κατατρεγμένοι από πολέμους ή φτώχεια για τα οποία εκείνοι δεν έφταιγαν.

15. Γιατί οι φασίστες, ενώ το παίζουν ενάντια στο σύστημα, αντιθέτως ήταν πάντα οι χαφιέδες του συστήματος και έχουν προστασία από τα ΜΑΤ και τις δυνάμεις καταστολής.

16. Γιατί οι γονείς μου, μου έχουν περιγράψει τα βασανιστήρια, τις εξορίες και τις φυλακίσεις που δέχτηκαν χιλιάδες άνθρωποι στη χούντα επειδή διαφωνούσαν.

17. Γιατί γουστάρω ελευθερία και όχι να βαράω προσοχή.

18. Γιατί δεν πιστεύω ότι οι γυναίκες είναι για να γεννοβολούν και να μένουν στο σπίτι αλλά για να ζουν όπως θέλουν, να σκέφτονται, και να έχουν άποψη.

19. Γιατί με τα φιλαράκια μου προτιμάμε την αλληλεγγύη, όχι το μίσος και τους διαχωρισμούς.

20. Γιατί πιστεύω στον άνθρωπο και δεν υπάρχουν ανώτερες και κατώτερες φυλές.

21. Γιατί είμαι σίγουρος ότι αυτό που λείπει είναι μία πραγματική δημοκρατία για όλη την κοινωνία κι όχι μια χούντα.

22. Γιατί θέλουν να απαγορεύσουν τους αγώνες των γονιών μας και τους δικούς μας.

23. Γιατί «επανάσταση» είναι ο αγώνας για καλύτερη ζωή και όχι οι τσαμπουκάδες που κάνουν τα χρυσαυγουλά με τις πλάτες των μπάτσων.  

Δεν γουστάρω Χρυσή Αυγή, γιατί δεν μασάω.

Στηρίζω τους αγώνες των καθηγητών μου για ένα καλύτερο δημόσιο σχολείο. Για να μπορούμε να κάνουμε κι εμείς τους δικούς μας αγώνες. Για το σχολείο και την κοινωνία που ονειρευόμαστε.

Αντιφασιστική Κίνηση Μαγνησίας
antinazi-magnesia.blogspot.gr
facebook.com/AntifasistikhKinhshMagnhsias
Το κείμενο προέρχεται από κοινή προκήρυξη αντιφασιστικών επιτροπών και κινήσεων της Αθήνας και μοιράζεται στο άνοιγμα των σχολείων του Βόλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου